21.04.2010

Vinter'n vs Bøllemamma'n

Dagens innlegg skulle egentlig hett "Elvelangs #2-Alnaelva." Hadde lest meg opp i elveboka mi og var klar for tur, men kombinasjonen "maks-2,5 timer-søvn-i-strekk" hele natta og snøvær (vannrett forøvrig) fikk meg på bedre tanker. Brukte noen timer på å sove og være sur, før jeg bytta taktikk. Vinter'n leda 1-0 over meg, tid for revansje!


På med ullundertøy fra topp til tå, lue, vanter, vind- og vanntett, før det bar ut på tur. Min nye taktikk?Sommermat! Middagsgjestene og jeg får sitte med hodet nedi maten, holde blikket borte fra vinduene og kose oss med kylling- og pastasalat, jordbær og fløte! Og hvis ikke det funker får vi fortsette med melon, ananas, mango, is og 2 liter smoothie!


Tror jammen det ble 1-1 ihvertfall. Hah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...