04.03.2010

Tralala vår...

Nest etter jul, bursdag og 17. Mai er våren det beste jeg vet. Jeg jakter på små og store tegn på at den nærmer seg og jeg liker å være den aller første som finner hestehov. Jeg har vært frista mer enn en gang til å sende bilde til avisa og bli "årets blomsterjente," men enn så lenge har jeg latt de barna som er mindre enn meg få den gleden.

Jeg innser at hestehoven lar vente på seg en liten stund til, men jeg har funnet andre ting i dag: En istapp som ble borte i løpet av dagen. Sola som er varmere, henger høyere og lengre på himmelen enn før, og det beste av alt: Tørr asfalt.

Nå gleder jeg meg til å bytte ut vinterskoa med lettere sko, droppe ullsokker og komme meg mer ut. Og den første hestehoven, den får dere forhåpentligvis se her om litt!

2 kommentarer:

  1. Galskap! Æ glede meg over at vinteren enda kommer til å vare ca to måneder til :D
    Klem, Irene.

    SvarSlett
  2. Så vidt jeg at fått med meg har vel vi hatt lenger vinter enn deg, irene. Tenker du griner litt på nesa om noen måneder jeg!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...