05.03.2010

Home sweet home!

Endelig har vi fått nøkkelknipper til vår nye, men gamle, fine leilighet. Stedet vi har drømt om siden vi har kjøpt det, og som forhåpentligvis blir akkurat slik vi vil ha det etterhvert.

Foreløpig er det en leilighet med mye uutnyttet potensiale. En leilighet som har vært bebodd av samme familie siden 1956, og som bærer et visst preg av det. Lag på lag av tapeter fra 50-80-tallet. Etter det tror jeg jammen ikke veggene er rørt av menneskehender. De har nok levd sitt eget liv, for per idag er tapetet på vei ned fra veggen av seg selv.

Kjøkkenet, med en snasen komfyr som døra detter av på, kjøkkenskap med tre forskjellige typer hylletapet, i tillegg til pyntebord. Og sist, men ikke minst, det som må være forgjengeren til konseptet med integrert kjøleskap: Et skap med to lufteluker ut så maten holder seg kald, og et innebygd bur til å legge maten i.

Stua, med strietapet, en lås til verandadøra som alltid må skrus samme vei, en skeiv radiatorovn og en flislagt vinduskarm.

Det er vårt, det er i høy førsteetasje, og det kommer til å bli veldig, veldig bra. Bare en liten jobb å gjøre først!

1 kommentar:

  1. gleder meg übermye til å svinge innom her i løpet av våren/sommeren altså!
    også er det så deilig å se at det ordner seg for snille jenter :)

    peneleneklem

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...